January 27, 2009

Still Holidays . . .

Agi kemisi maya tok, kediri-diri diau di rumah sewa tok ditu. Bala kaban ka cini pulai magang, bala kaban ukai cina nyau bekejang ngabas menua urang gak. Aku enda enggau ngibun rumah. Kaban UTM (Kenny + Rangga) aku baru pulai kemari ka ngusung aku ditu. Tan kah lama agik enggai gak. Mina sari penuh, (hari minggu) diau ditu.
Sekumbang kah nadai pengawa, tembu gak report aku sari tok tadi. Semua report kah anjung minggu baru udah tembu magang. Pagila start enggau PSM aku. Nyeah, nyau enda berasai gak. Aku pan enda meh pecaya diri uleh tembu. Ukai sebut pengelembau tulang maya cuti. Pagila ka ngurus kah hal pratikal aku. Udah di isi aku dua-dua borang kah ka endur pratikal gak. Arap kah uleh tembu durus meh pagila. Nya pun enti kedai print udah tebuka, bedau di print aku agik resume. Lemai tadi ku ngabas bedau tebuka agik.

Keni cuti tahun baru cina kita? Bisi mindah, bisi ngabang? Cina ditu baka kah nadai cuti. Bebuka kah kedai baka selama gak sida ia peda aku. Bisi cina depan rumah kami, ngau di ujung, baka kah enda begawai gak. Nadai bebunyi. Bisi gak bala kaban datai peda aku, tak nadai chapuh. Ngeruding maya kitai kah begawai, nyau munyi nama orang ka mabuk, munyi ketawa agik. Engka begawai kah diri sebilik aja kini ditu. Engka nadai kangau bala kaban. Nadai gak meda kaban laut, kaban tambi ngabang ngagai sida. . . huh, lain amat.

4 comments:

Anak Saratok said...

nama brita wai..
aku d2 brasai meh sunyi ...
kediri cuti tu. orang bela pulai magang..
baka d meh aku d2.. mayuh pengawa...
Have a nice day..

kEnnY G. said...

nya ya...temu pan..."hallo smua...dj kenny ganie in da house...ngerindangka kita sabilik ngau lagu-lagu peminta kita"..hahaha...ku search ngena google, tetemu ke blog friendster d ke lama nya...myh cerita lama ke nda dibacha ak especially blog post haribulan 24april...sinu macha ya...aok meh ku chia d kek nti tua betemu baru..nya semaya ak ke nuan..(ops, ku terpikir ka bljr ngaga kek udah tuk...heheh) apu, tumu amat d start study+psm+resume+academic stuff...nti ndai org call ku malam ke kitai karaoke nya (which is panggilan ingatan ku bisi kerja-nda rindu ku org nya call ku maya happy happy), sigi lama pan ku diau dia..rindu mat kmi begulai ngau d maya cuti nya...lama da kitai nda begulai (excluding rangga) bakanya...udah grad ilak lusa kita kerja la di endur ke semak ngau ak..ulih kitai huhahuha....hahah...my god, panjai mat komen ku...chow chincau dulu..adios :)

Tuan Manager said...

kEnny G: Ba ia, berasai sunyi pulai seduai. Bisi gak kaban ngusung, tak formal endar gak asai. Laban kitai kah endar sigi orang capuh+orang mengumen. Haha, belanja kek? no sweat kantan ... sigi nganti orang cheow meh tok ditu (Ranggap-rangap, tang enda rangap-rangap baka Rangga (kidding)). Nadai salah, sigi bebendar ngiga kerja ba menua meh ila. Semadi kah nadai baru kebukai. hehe ....

Tuan Manager said...

Bil : manah rita aku ditu, mina tak seilu-ilu tinggal kediri, hehe. Nya lemai-lemai nyau bejegau-jegau ngerindang ati diri ka diau kediri. hehe . . .
Ba ia, sama-sama meh tua nembukah pengawa tua, jampat tembu jampat agik gak lengang kaki. enda pia ia?