January 20, 2009

Presentation

Enggau lecturer, Prof. Abbas.

Minta ampun ngagai bala kaban aku (Kenny, Jugam, Empie) ti ka mai aku Chat 2-3 hari kemari. Sorry unggal nadai ari endar aku sekumbang 2-3 ari nyin kemari. Kiruh diri gak aku nembu kah slide, ngau nyediakah diri enggau presentation aku ditu.

Nyamai amat asai udah present, tajapan agik bisi 2 agik presentation subjek tok. Paling penting siti kerja udah tembu. hehe, pama meh kurang mimit agik kerja. Udah lah kami sebuat sigi bendar demalam, belakon. Nyau buntau kelas paginya. Nasib gak kelas paginya bengkel. Sebedau tok nadai berunding ka belakon, nyau last minutes ko orang baru ka berlakon.

kesal maya kah ka present, udah present nadai asai gak agik. Maya kah udah bejako ba depan. tuyu ndar gak, nyau berapa tahun tok udah ditu, nama bejako (present) enda tau enda kesal. Kati gak orang uleh gak bejaku tak lantang gak gaya bunyi ia. Maya diri tak getar-getar asai ia. Baka kah baru ia gak bejako ba mua orang mayuh.

Ambis nya . . sigi ambis batery kamera kena begambar. Laban kah enda ingat di caj aku demalam. nasib agik uleh kena begambar.

:Yeah, minggu baru cuti seminggu gak. Cuti bala cina begawai. yeahh .... Kenny enggau Rangga datai ngagai aku kitu. beduruk kitai, Seduai agik ngusung aku kitu. Bansi aku kah nemuai ngagai seduai suba dah. . .


No comments: