January 16, 2009

Lepa enda lama

Nama berita? Nyau enda bagas betaip seminggu tok. Laban nyau kiruh diri, berumban ka nembu kah draf PSM II aku. Ka danjung aku ngagai supervisor aku minggu baru ila. Minggu siti-siti nyin ila, cuti gak seminggu. Cuti tahun baru cina. Pulai magang bala kaban. Geng bala ukai cina, nyau bekejang gak ngeraunkah diri. Aku sigi lubah ka enggau orang. Tinggal ba rumah ditu kediri meh aku, nyadi ama enda ko kenny. Mayuh agik utai bukai kah penting agik, ari kah bejegau. Nya nyau lembau gak ka bejegau. Keja PSM enggau ngiga endur LI sigi bedau kari-kari tok nganti. Endur LI pan lalu bedau temu . . Endur udah bisi ba runding. Tang bedau ngirum resume agik. Laban UHKI endur minta cop resume bedau buka agik, kah faculty kami. Arap-arap buleh endur pratikal, lalu meri endur gawa. Ni kita bisi nemu endur ka offer endur pratikal ba menua? Bebendar amat tok ka minta ba menua, sapa-sapa kita kah nemu bisi ba menua tau contact aku ngagai email aku kini, (ben_tebelian@hotmail.com). Nyau baka kah ngaga offer aku tok ditu, hehe . . .
Ukai nama, irau gak tok. Ngai nadai endur pratikal, nadai endur gawa ila. Ukai nya tak majak nyamai ngidupkah diri. Rega utai nyau baka nama, tiki-tiki ka bala cina. Lesap-lesap duit. Nadai berasai abis duit maya bebelikah utai. Nya nyau ngerunding, nyamai duduk rumah cuti tok lagi. Ngaga pengawa cuti tok. Bejako meh bala kaban, buruk endar enggai mindah ko sida. Sorry ungal, sorry kaban, ukai enggai enggau kita bejegau.
ka penting dulu ka gaga, paling penting psm aku setengah ka di tembukah aku maya cuti tahun baru cina tok ila. Ujung ia tembu aku dalam bulan 2 ila. Janji aku, abis bulan 2 ila, sigi udah tembu magang PSM aku. Mina edit utai ka mimit-mimit aja agik ila. Arapkah mujur meh planning aku tok, amen.

Kami segroup Lab casting. Ia kah bagas agik capuh diri gak . . kah nadai bebunyi, sigi enda bebunyi gak sekeda. Enda ngawa gak, jari engkebut. hehe . .

1 comment:

kEnnY G. said...

abg2 baju biru.haha.Zazzzz...