April 12, 2015

Tapi jangan lupa untuk makan

Hello April,

Long silent without posting. Ya kan, kadang-kadang saya malas, kadang-kadang saya rajin. Kalau saya rajin, saya akan post. But in this moment, time is very the jealousy, sampaikan saya tiada masa. Monday to Tuesday, class 8-5. The non-stop concert, April can move faster, please!. Tapi jangan lupa untuk lunch.

I cannot wait for the month of May to come. Saya harap saya akan dapat rehat, terkangkang, menahan kepuasan rehat. Tetapi dari apa yang akan dilalui, May might be a tough month, and the another two years will be a tougher year. Hopefully not. amen. Tapi jangan lupa untuk makan.

Sekarang baru lepas hujan, dan panas kembali lagi. And I haven't eat yet. Bukan  saya diet, tapi saya rasa, segerombolan rasa malas menguasai hati dan minda. Saya rasa, saya lebih syiok dan bernafsu untuk gomol-gomol depan laptop, layan youtube, sambil update my notes.

I think Monday and Tuesday is a nightmare.. totally nightmare. After tuesday, week is move so fast, sampai tangan pun tidak cukup untuk siapkan kerja. "Alamak ini urgent kah? Tidak lohhh, Jumaat hantar". [Macam boss Rovin sudah, pengsan]. Tapi jangan lupa untuk makan.

Happy sunday everyone, nah saya share ayat dari kawan saya post di moment:

"It is awesome where the others can love each other making new days, but im bored with mine"

Hahaha, macamlah kau bercinta kan, bencintong tul?

I Love You Jesus!


3 comments:

lifeasamualaf said...

Apuuuu.. urget ka? tidak. hantar petang ni. hahaha. makan harus ya, tida buli tinggal

Tuan Manager said...

Rove.. makan itu adalah semangant. Diet itu adalah impian. Gambateh!

lifeasamualaf said...

Impian selamanya