April 26, 2015

Minggu Demam, huh

Adehh, seminggu ini abang telah sakit, sekejap paip block, sekejap aliran turbulent, alirannya deras. Sungguh sengsara abang tahan, terutamanya ada kelas. eh abang?

Minggu ini kelas of April. Maksudnya minggu ke -14 untuk lecture. Jangan lupa bang, ini baru minggu ke-5 untuk new intake. Saya tau ia sangat terbeban, im back, im back as a student again. Hopefully saya dapat habis on time. Jika ada rezeki, proceed ke final stage on education, amen.

Tau apa maksud kalau habis April, dan masuknya may? Yeah labour day, then Teacher's day.. dan lebih besar.. besar dari itu. Gawai..

Sekarang pun saya sudah mood untuk gawai, mood untuk cuti panjang. Mungkinlah panjang, tapi macam tidak saja. Ok lah, saya assume as panjang, walaupun seminggu. Sampai sekarang, saya belum lagi ambi cuti, sangat dedikasi sampai demam-demam.

awal ni kita ambi mood lagu ni duluan.. amm ngansar kah kaki ..


No comments: