January 9, 2015

Wish list at 20th

Saya mo share, benda saya mo buat untuk tahun ini, saya akan cuba untuk berusaha, sama ada akan tercapai atau tidak, itu belakang dinding saya kira. Yang penting azam itu perlu ada. Kalau tanpa azam, macam mana mo tercapai. Saya juga kan kuat berangan-angan. Saya paling rajin berangan-angan.

source: Google



Angan-angan pertama saya, saya ingin pergi ke disneyland. Setua mana pun, saya tetap mengimpikan tempat ini. Kenapa kah begitu? Saya suka dengan karektor disney, mungkin saya membesar dengan karaktor dia. Saya suka tu Goofy sama pluto. Macam semangat pula sudah mo pergi, mari kita menabung.

Source: Google
Ini tempat ke dua saya mo pergi, Boracay. Sangat sangat romantik. Walaupun saya tidak pandai berenang, sini memang impian saya untuk pergi. Mari kita menabung lagi kali ke dua #hahahaha

Kalau dua-dua ini saya tidak dapat pergi, ini impian saya, saya mo stay di tempat ada private pool.

Source: Google
Apa saya mo buat? Biar saya saja yang tau, apa saya nak buat..

No comments: