December 7, 2013

Hire me please ...

"Once you make a choice, you already decide it"
from Mdm. Bong VP

Serious tidak tau apa dalam pemikiran saya sekarang. Tiada perasaan #apakaurasa? #rasaoren? Even untuk Christmas, untuk newyear pun saya tiada perasaan. Aduh lemah begini deh ...

Bingung aku ditu, enda nemu ka nyebut utai, enda nemu utai ka gaga. Baru gak udah lantang asai ati, enda datai sejam, udah ka tembu pengawa bukai. Datai ga siti ngasuh tusut runding. Akai, enda ko indai aku "It's a challenging, maybe next year will be better year" yeah, next year 2014 is least then 24 days from today. 2013 is not a better year for me, even i born on 13th. But please year 2014, please good to me. 

I already made my decision, Once i chosen, i already have my plan A even a plan B. Semua utai sebaka, runding-runding agik meh nya sama. Nadai ngasuh keputusan ka bukai. Semua utai udah di-update aku magang. Resume, sijil semua udah aku print, nganti hari satu ila aku post. Enggai agik nganti lama-lama, cukup meh ka udah. Lama tak lain asai, nadai cara bukai agik. Nya aja meh cara ia. Ngica ka bisi angin bukai.

Ngajih ka bisi angin bukai. Ngarap ka bisi kena sangkut bala sida bubu, bisi kena peda, bisi kena perening, kena peda kena lansa meh utai. Ngarap ka bubu bisi kena tama, kena peda, kena lantang kena enseput, enda tekual-kual niti ari. 

I really need a new job now!!!

To a CEO and Big Manager please hire me NOW!!!!!

Puji ngagai Tuhan, laban apai indai enggau diri sebilik agi gerai nyamai, lantang senang, nguan menua. #GodBless

No comments: