February 13, 2012

Thank You All

Tabi semua,

Terima kasih ngagai kita semua, aku post print screen pics ditu, dituju aku ngagai kita semua, Ngagai bala kah enda kena print screen ditu aku minta ampun, ukai aku milih sapa, tang kita laun wish aku ari aku ka update blog tok, terima kasih mega aou wai !!!! Lain bunyi asai, nama enda bejako ribai meri kita terima kasih,

"Thank you so much for making my birthday even more special with all your wonderful wishes, trust me, it definitely means a lot!"







Nyau enda berasai, tuai meh tudah umur. Meda umur diri nyau 26, nyau asai ka tinduk baru, ninduk kah diri, ica ulih pulai 25 baru. Majak tuai, majak kesal gak asai ati. Kediri aja meh nemu, nama utai dikesal, dikirau.

"Happy Birthday and may God's be with you and bless you always from us mum and dad!"

Thank You Very Much,

Regards,
Ben

No comments: