July 4, 2011

Life is like a beautiful melody ...

"To dream of the person you’d like to be is to waste the person who you are"
Aku bangkit ari aku ti dulu suba, laban aku ka baka sanu siku tok, ka baka sanu siko nya. Ba ati aku, aku ka lebih agik ari sida. Lebih agik ari utai ulih sida [ a part of jealous inside]. Syukur ngagai Petara, udah ngemujur kah rezeki aku, udah aku kah resign ari Petra Resources [ 6 bulan gawa enggau PRSB, di Bintulu]. Aku start enggau pengidup aku, laban aku ka mujur agik ari sanu siku nya. Here I am!. Gaji engka amat aku mit ari ia, laban aku kah baru gawa, masuk dalam bidang ti baru. Once again, Here I am! This is how i motivated aku empu. Kadang-kadang aku lembau, lembau ka gawa, lembau ka ngaga kerja. Aku lalu start ngerunding utai baka tok, Aku ka maju ari ia kah atau aku enggai. Yes, I am, I want to be a successful man!  
I recovered again my spirit last weekend ..
Aku start ari kosong baru, udah utai ka nyadi 2 minggu ti udah. Arap petara bisi ngerimbai aku belama. Aku betemu enggau siku orang, enda ibuh aku nyebut sapa urang nya, tapi urang aku kelala sebelah dunya Kuching ditu. I dream to be like him! Mayuh utai cerita kami duai ia. Enjoy-enjoy pan ia, bini, anak tetap no 1. Mabuk-mabuk ngirup, enda sampai nyau tegeley-geley pulai rumah. Nama udah lain asai lu pulai rumah. Enda nyau penapat inat ngirup. Baka urang nyau rah-rah, temuntah-muntah. Other parts, ia madah, anang enda nguji ngemansang kah diri empu. That is what on going now, cheers!
I want to become a successful man to my future wife, and a smart kids.
Life is like a beautiful melody, only the lyrics are messed up,

Regards,


No comments: