July 3, 2011

If I have a monument in this world, it is my son

“When I was a kid, I didn't have a laptop, iPod, Blackberry, PS3, Wifi or designer dresses. I played outside with friends, bruised my knees, made up stories and played hide and seek... I ate what my mom made. I would think twice before I say "no" to my parents! Life wasn't hard, it was good & I survived. Re-post this if you appreciate the way you were raised.Thanks Mom and Dad, for making me who I am today :) ♥”

Aku posted jaku nya kemari ba facebook aku. Terima kasih ngagai semua ka like. Sebenar ia aku copy and paste jak ari facebook kaban aku,Maynard Keyne Langet. Jako ia pan cukup-cukup dalam. Terima kasih Petara meri aku mak enggau dadi!

Father_and_son_by_Gloredel

Aku start enggau cerita aku. Dua runggu malam dah aku enggau bala petungal aku ke Pesta Padawan di MJC. Malam keterubah nadai endur duduk, nadai lama kami. Semina meli utai dempa aja. Meda Sima belagu enda lama, ngemuas ati bala petungal kah ka meda.

Malam kemari bisi endur duduk kami, lama meh kami, sampai abis masterpiece belagu peda bala kami. Laban kah mayuh urang, meda kenya-kenya aja bala kami. Aku rindu gak meda orang belagu, tapi rindu agik aku meda gaya urang, tapi ukai urang tuai kah perati kah aku. Bala nembiak mit.

Maya malam hari lima, bisi siku gak nembiak mit laki. Manah amat gamal, cute ndar ko orang. Takut-takut gamal ia, enggau Aki enggau Inek ia. Enda patut gak nya anak seduai ia. Paling-paling pun 3 tahun umur ia. Oh God, I wish i become a man, to be a father for a little cute boy!

Malam tadi tersangat lah potong semangat aku ka enjoy. Baru jak bala kami duduk, baru udah meli pemakai, makai utai. Datai siku nembiak, dalam 8-9 tahun kenya mai plastik, ngumpul tin. Maiged, he’s a native boy! where is his parents? Udah lah kena ba aku ti lemah semangat. nanya aku gik nya, “Ada ai gik sik dalam tin ya, mun sik da, beri ngan aku”. Aduhhh engka ia biasa ba sekeda orang tapi ba aku, balat sinu aku meda orang kenya. Ngumpul Tin meh ia semalam nya. Tapi nadai lama, dalam 1030 kenya nadai agik ku meda ia. Engka nyau udah pulai.

work.515521.3.flat,550x550,075,f.father-and-son

Son, before you were born, I loved you!

Regards.

No comments: