May 1, 2011

TEMBU for OPEN DAYS

Lemi asai tulang, naka pengelelak asai tubuh. Ka tinduk aja asai mata, tapi bai gali enggai gak tinduk. Sida apai-indai baru pulai gak ari Kuching, alang-alang gak pulai Saratok. Ka enda laban bisi ngetas ulit di rumah panjai. Janji ka ke Bintulu agik next week, urang dah lelengau kah ucu.

Nasib pagila agik cuti, enti masuk kerja sigi tinduk meh tok ba opis. Nembiak start final exam agik next week, nyadi mata ngantuk nyaga nembiak kah exam ila. Tapi kerja agik mayuh nganti. Engai enda ngaga nembu semua, ka cuti gawai tok. Lantang ati premisi gawai nadai utai ngacau, mina tak berunding mapa nyawa. Winking smile.

Pengawa aku maya open days, aku nyaga lab mekanikal hari 4 enggau hari 5 nya. Nembiak nadai mayuh datai, laban kah lab mekanikal dujung din, nya orang engka nyau lembau bejalai kin. Pama diri gak pengangat ari. Lebih agik maya ari 6. Naka pengangat, nyau pedis belakang nganti bala sida ka treasure hunt. Aku nyaga di taman sukma. Rindu meda sida kah enggau main. Laban kah enggau ngaga game nadai ulih enggau gak.

PIC_0029

School of Mechanical Engineering.

PIC_0027  PIC_0028

Bala sida bakal indu misi. Pama diri gak ‘pames’ bala sida tok. Sida ia empu academic exhibition naka ‘pememes’ utai. Tama kia magang bala sida bujang-dara. Winking smile [nya ia bulih]

Barang pameran kah di ayan bala kami mekanikal. majority ia product final year project bala senior-senior kah suba.

PIC_0030

Wind turbine and '3 in 1’ fan. Wind tunnel nya biasa aja, generate energy, ngena dynamo ngena angit ngidup kah api dia. Baka lampu basikal nya gak. Kipas nya unit mimit, baka creativity project jak. Kipas bisi lampu enggau main mp3 mega. Kita maya ngena kipas, bisi mega lampu, bisi mega mp3. Winking smile

PIC_0031

Trolley. Bisi 3 iti tayar. Teringat project fyp aku suba Winking smile [nya ia bulih]

PIC_0032

can crusher. Boleh tahan product tok. Rindu aku meda. Boleh tahan nembiak ngaga tok suba.

PIC_0033

Product tok aku enda nemu ka comment. Aku pan enda nemu, even benda tok macam penting.

PIC_0037

Tok pan sama. Biasa aja bagi aku. Pam then ia ulih kena nyimpan extra pressure lah.

Bisi gak product lain, tapi enda ingat aku ambi gambar. Baka sida paintball gun enggau laptop cooler senser. Boleh tahan gak, tapi agik bisi kekurangan lah, [ for recommendation aja lah] at least sida bisi effort ngaga kerja. Ari kah ngaga kerja sengapa embal.

:: tembu udah open days, next week final exam, ready agik ngechek final paper nembiak. Winking smile

No comments: