August 1, 2017

Welcome August

Sangat lama saya tidak memposting di sini,
Bahkan saya semakin malas,
Bukan main itu hari berjanji,
Tapi janji tinggal janji.

and I was realised that my last post was on February, even no post for my birthday. KAH KAH KAH
sebab saya memang tidak celebrate yang itu. past is a past kan, sekarang sudah August.

apa nak jadi?

Banyak gambar saya, nanti saya short listed kan semua, nanti saya stort morry bagai lah kan.

ehh, saya nak shared, dua tiga minggu ni saya keep listening to piano relaxing music di Youtube. Boleh lah cuba, sesiapa yang gundah gulana, dan rasa nak move on. Tapi saya tidak lah in the phase of move on ini. Biasa nya music ini just accompanied me untuk baca ayat ayat dari bible. Sangat indah nya dunia.

Welcome August,

Pray,

Mak & Dadi gerai,
Famili sihat walaufiat,
me, amen sihat selalu.

-Love!

No comments: