February 9, 2015

Roar

Saya rasa sangat penat. Sampaikan saya tidak bermaya. Mungkin kerana saya berdiet, dan itu mungkin tidak. Semalam, semalaman saya masih lagi berjaga, sehingga pukul 4 dini hari, aku masih lagi memerhatikan bintang dan bulan yang samar-samar kerana hujan. Itu mungkin penangan, 2 hari saya makan oat, dan kini hari ketiga saya tidak makan nasi, tapi tetap buas dan rakus, membaham mee kolo kari, di tengahari, dan meratah dengan berahi dan ghairah, bread dengan lagi kari ayam. BROVO!

dan ...

Saya masih lagi tiada semangat dan kekuatan untuk menyambung tugas yang seharuskanya dan tetap masih terbengkalai. Mungkin kerana musim hujan, dan sejuk yang berlanjutan. 

diingatkan ...

Selepas bercuti, usaha dan semangat saya makin gigih dan buas, tetapi sebaliknya.  herm.. nafsu, nafsu

difirkan..

ingin tidur awal, tapi masih lagi mengigau. Entah kenapa perginya cinta. Eh, bukan begitu, cinta hati. Eh, bukan.. Esok, selasa. Jumaat ini. hermm, apa ni mengigau.

Aku sambung tidurlah, night!

#fantaseyneng


No comments: