January 8, 2013

Seniority VS Quality

Tahun baru tok belabuh kerja tak berasai penat magang asai isi. Ari pun pala, ngagai ujung kaki. Nyau ka tahun baru tok, nyau enda berasai apus 2 taun udah aku gawa, nyau masuk taun ke 3. Mayuh amat orang udah kelala, mayuh amat orang udah di temu. Apin agik ditambah ka bala kaban ka enggau bekelala belah facebook, belah twitter.

Enda aku madah diri lebih ari urang, tajapan aku udah 2 tahun kerja ditu. Mayuh agik utai ka patut aku belajar agik. Tang nya meh, majak beumur ka gawa, mayuh gak penemu enda ko orang. Tang bisi gak utai baka tok tebalit.

"Between seniority and quality, I choose Quality" 

Kala kita meda orang ka senior ba endur kita ka gawa, maja gawa majak bebelit atur pengawa. kadang-kadang nyau bepusin asai pala ngeruding. Enda ulih A nya terus ngagai Z. Enggai enda, ari A ngagai 100 baru ngagai Z. Utai baka tok, enti ba aku, nadai quality, tapi kitai respect ia laban seniority.

Ukai enda bebasa orang ka tuai gak aku ka mantai ka topik tu, tang nya utai mayuh amat di peda aku. Engka amat kebuah ia kurang macha meh nya kini. Agik ngena penemu zaman kolot, kelia menya. Pengawa kerja kitai semampai berubah, ari tahun ke tahun. Nya kebuah kitai anang kurang macha, enda ko sida ka ngajar kitai.

Tang enda gak ka semua sida ka senior tok baka tok. Bisi gak ka mayuh quality. Ba aku, quality tok, sigi amat penting. Laban, biak tuai ka, quality nya penting. Enda gawa ba aku, sapa bagi boss, biak ka tuai, nadai kisah yang penting quality kerja bisi.

Tang utai ketu susah ka temu amat. Laban utai ketu, dibai ati. Seniority ka quality ka, enti ati jai, nadai nyadi meh pengawa. Mayuh amat orang ka baka tok. Entah, nama kebuah gak ati tak enda lantang ati ka orang nyamai. Nama ka nyamai, kerja bebendar agik. Orang pan sama bakanya. Nya bendar kerja, ka lebih.

p/s: No stress #hatibungerbunger

No comments: