May 19, 2012

Better late than never


Laun aku tahun tok, laban mak enggau dadi laun datai ari menua. Nyau 2 ari udah mother's day baru seduai ia bisi ke Kuching. Tambah aku tok ditu laun update, nyau nadai ari ku seminggu tok. Nyau seminggu tok tadi aku nadai on laptop aku nama datai rumah. Ka update ba opis, line balat lubah, lembau gak. Enggai mekang-mekang kerja.

Kami empat nyambut sarinya, enggau petungal aku siku. Nadai enggau sida menyadi aku. Laban kah nadai begulai endur kerja. Siku din, siku ditu, siku kia. Nadai begulai, nya maya Gawai, Tahun Baru. Nya meh maya kami gelumu, betemu. Nadai nya berasai agik, seminggu depan aja agik aku kerja, udah nya cuti aku 2 minggu. Ukai enda ransing agik ati, sapa kah enda rindu pulai menua. Betemu diri menyadi, diri sebala.


Mom
how much you mean to me....
But there are no words to say
how much I admire you...
how much I appreciate you...
how much I thank you
for everything you've done. 

from your only son,
Love you mak.

No comments: