November 5, 2011

Logos Hope's Trip


Siang tadi, bendar bejalai enggau kaban aku dua iku, Luna enggau Mardiana. Apoo, lelak asai kaki, tang rindu amat. Puas asai. Ngagai Logos Hope kami 3, ka meli buku kenu, nadai gak tulih ka buku. Bebaris ka meli sekelim, akai, ngemanjai nya gak baris orang ka meli sekelim, perut aku majak engkerau, laban ndar bedau makai. Ujung pulai, lepak ngiga lok-lok. Perut lantang meh saritok, senang ati ia kena isi belama. 


 Aku, Luna (Ka senyum baju burak), Mardiana.

Enti lekat ba dinding, atas katil aku ka tinduk, manah amat tok. Jenak tinduk. 


 Luna enggau Mardiana (Ukai Sabotaj kaban, dalam kapal enda terang)

Akai .. baka arang.






Nya meh, pulai nya tadi, lalu lepak. Lama diri gak laban kah nyau ngintu diri. Kenu makai tengahari, jam sigi udah limpas pukul 5. Datai di satok, betemu enggau kaban lama. Apoo, amat lama enda betemu enggau kaban lama aku nya, old school mate enda ko kitai ribai. Lalu lost contact kami duai abis ka SPM subo, enda nyangka-nyangka betemu tadi. Nya meh Engkamat, tak berimbai duduk kami duai ia dalam kelas suba. Form 5 subo, berimbai duduk kami duai ia. Enda ko ia (Engkamat), enti enda malu kah orang, sigi ku berap seduai tadi, nya meh lama enda betemu. :)

Anang jilis kaban enggau gambar!

Regards,

No comments: