March 27, 2011

SMK MELUGU, on 26th March, Programme “HOW TO BECOME A EXCELLENT STUDENT”

Baru pulai ari Melugu, kira pukul 9 tadi datai, di Kampus. kul 10 datai rumah, laban kah kereta kaban aku Amer, weak bateri enda rapit tutup ia pintu hari 5 sarinya. Lapa deh, sigi enggai start meh kereta ia tadi. Nya kah tulung aku tadi, jumper kami. Kasih, laban aku kala nyepi asai kenya, nya aku nemu.

Bedau bisi official gambar, naka kah ambi aku ngena hp aku tok. Angat amat seari-ari tadi. Asai kah ka nyepuh kah diri dalam ai. Pulai tadi ngemangat nya gak ujan, nyau geli ba jalai. Lori gak mayuh. Bus gak laju. Pama diri pengelaju deriba bus mai bus tadi.

Gambar tok dulu, udah aku bulih official aku upload baru.

PIC_0008

PIC_0010

PIC_0011

PIC_0012

PIC_0013

: Teringat kah sekula aku suba, kurang lebih jak gaya. Nya sida kah datai, meda dewan. Dewan makai nyadi dewan sekula. Baka nya meh sekula aku suba. Ila aku nyambung cerita tok, nganti aku dah bulih gambar bukai. Lelak asai isi.