May 21, 2010

MY 1st RESIGNATION

Enda berasai, nyau 5 bulan udah tahun tok nyepuhkah diri begulai ngau kitai semua. Tahun Rimau, tahun rimau ngiga pemakai. Nyau semak kah 5 bulan aku gawa enggau Petra, tok pengujung ia.

IM RESIGNING FROM MY POSITION AS A ** AT **** EFFEVTIVE 20th May 2010 (1 week notice).

Nyau asai kah pansut ari mulut baya udah diatok, ndai ngaga kerja ti memaksa kitai push diri empu baka tok. Sinu asai ati ka ninga bala staf dia, tang nadai pilihan. Perlu pikirkan masa depan diri aku empu mega. Rugi-rugi aku belajar empat tahun mechanical. [Arap kah tok the right choice that i have made]

Tambah mega ngau udah datai seru ia, nda ko bala kaban aku. Udah datai seru meh nya, nyau enda alah di tat kah agik. Aku tok lembau amat ka ngaga kerja report-report baka kah gaga aku diatok. Nyau maku asai untak aku, meda siti-meda siti. Laban untak udah di caj ngau mekanikal. Susah endar ka set pulai baru.

Lama endar jam kena ngeset ia baru. Aku tok ukai nya pintar baka nembiak straight A’s. Mina enggau orang ngeruhkah ia. Nama ngaga pengawa sigi ka bendar aku, ngai alang-alang asai ia. Lain amat asai nama alang-alang. Aku tok ukainya rindu endar kah utai mekanikal-mekanikal tok suba. Labankah nyau udah 4 tahun ninga mechanical aja, nyau lekat. Susah endar gak ngelekat utai bukai.

This is my first job, and this is my 1st resignation. udah tok nemu gaya. Ukai nyau peneka ati ngambi offer gawa. Baca dulu Job description ia dulu. Nama tak ngelekat ba ati asai bunyi baru ngambi offer. Susah amat ka push diri empu ngaga utai ti kitai sigi enda ulih catch-up. Ulih catch-up tang lama, enti utainya perlu jampat. Susah amat asai ia.. susah amat in 30minutes nuan perlu catch-up enggau utai kenya, enti utai nya sigi agi baru ba nuan.

Arapkah udah tok bisi rezeki bukai kah manah agik. Amat ka ngiga gaji lebih, tang ba runding aku, enti kitai sigi enda enjoy ngaga kerja nya, nyau merinsa diri ngaga utai enda temu kitai, gaji besai nama guna. At least, there is little bit space for fun in JOB!

LOOKING FOR A NEW JOB!

No comments: