July 16, 2009

Lama amat udah aku nadai bertunga ba blog Iban aku tok. Nyau kiruh diri ba blog aku nyau kiruh ba blog aku ka siti da agi. Nyau datai entu utai tulis gak agik din kadang-kadang. Nyau ndai nemu rita utai tusui. Enda alah nusui utai sengapa lagi. Hehe, nyau nadai entu ari gak, bejalai kini-kini sekumbang ka udah datai di rumah nyau nadai utai gaga gak. Pulai aja pratikal, diau rumah aja. Nadai mindah kini-kini. Ujung-ujung minggu pan nadai meh kini-kini. Lemai-lemai bisi gak jogging enda lama.. nya pan enda gak selalu. Berasai ikak amat isi, nama pulai .. lalu apin teleba asai isi. Engka laban kelalu angat kini.


Nyau enda berasai, 2 minggu agik aku abis pratikal. Udah nya abis meh ya.. nanam anggur dulu .. nganti ka bulih pengawa. Arap-arap enda lama meh tok ba kebun anggur. Ujung bulan tok abis meh. Nyau enda berasai, ka udah 3 bulan. Asai ka lama endar gak 3 bulan nya, sekali udah pejam chelak-pejam chelak abis gak 3 bulannya.

Nyau enda berasai . . . .


No comments: