March 28, 2009

Save the World

Save the world,

Lama udah kah edit blog aku tok. Selalu endar gak nadai ari. Nama bisi ari nyau pengawa bukai. Tok limpang dulu, gagit ka berblog. kisuk ngau fb diatok. Kadang-kadang chat ngau bala kaban, nyau nadai nemu utai ka tusui ditu agik. Udah beupload ka gambar ba fb.

Nama pengawa kita ujung minggu tok? Nadai mindah kita? bejalai nemuai ke menua kini? Saritok nyamai amat ari, enda angat, enda gak chelap. Enggau laban dunya betutup kah lampu kini, nya mai chelap. hehehe enti kelalu chelap lagi, nyau berinsak gak laban ia. Enda nyamai endar asai ia.

Enda berasai, sebulan aja agik kuliah. Terima kasih ngagai petara FYP aku nyau ka tempu. Mina ka simulation ia aja agik aku. udahnya tembu, kira 80% udah tembu. Nyau lembau gak asai ka pulai ari tok. Suba lembau ka asai diau ditu. Udah lekat ati enda ko orang, lalu engai pulai agik asai ia. Nya indai aku Call tadi, udah dipos kah bedau barang. Mayuh amat barang, ka muai sayau bala majalah ka dibeli. Sayau ka muai, pos meh nya ila. Lalu enda-enda ngemas utai ka uleh di pos dulu. Ujung minggu ila kini.

Naka tok dulu, ila aku datai baru. Arapkah inek aku gerai di menua din, undur ke pasar Saratok ia ngambi ubat. Nyau lelengau gak kah menua. . . . nyau belah dua asai ati, agik ka diau ditu, ka pulai menua agik. Mupuk dulu . . . . . .

2 comments:

Anonymous said...

add aku wai ba fb
BJ Saratok

Tuan Manager said...

aouk, lagi aku add nuan.

-Save the world.