February 2, 2009

Bye-bye Heater


Gaga ati meda udah malam pagi hari satu. Boring amat diau di bilik sekumbang seminggu tok. Nyau enda sabar agik ka start kuliah. Pagila nadai kelas gak seari-ari, mupuk meh aku ke kampus. Boring amat, nyamai aku ngurus kah hal pratikal aku.

Ukai nama nama aku mansut kah gambar heater aku nya. Baru badu kena kerumbak aku tadi. Laban kah meletup. Nasib nadai menawa enggau PC aku. Semangat udah ka pagila, nyau nadai ati agik meda bisi barang jai ba bilik. Apin sebulan kena, udah jai . . .

" Gaji nuan, meli utai nadai COP SIRIM"

Tengah malam ka ngaga ai, meletup. Tok kah dua kali heater angus. Sekali sarinya laban maya Dom manduk ai. Berandau-randau meletup. . . . Maya begunakah duit nya gak maya utai jai. Naka-naka . . . .

Pagila lah nurun manci rega heater paling murah ka bisi cop sirim. Enti agik gak meletup amat sigi meli kitel aku ila. Ngerua asai ngena kitel, nya kami serumah enda meli. Nyamai agik ngena heater. Tekan aja suiz, hehe sigi gaji orang buruk. . . .




No comments: